Monday, August 27, 2012

Duan.... Seronok dilancap


Lately selalu sangat aku teringat kenang-kenangan lama. Nak kata tua, I'm not that old pun. I am 30 years old. Not old. Even for some people, masa ni lah masa keemasan, masa kemuncak...meliar tak ingat dunia. Bertukar lelaki seperti tukar baju.

Anyway..Duan...

Nama tak handsome mana pun. Tapi dia antara lalaki yang memainkan peranan penting terhadap siapa aku sekarang.

Aku dah cerita macam mana masa aku kecik, aku selalu ditangkap di masjid, dan dilancapkan beramai-ramai. Dari mulanya aku melawan, aku jadi seronok, dan aku berpura-pura melawan bila ditangkap, padahal aku suka.

Dengan Duan, it was a different story. Aku dibesarkan bukan di kawasan bandar. At that time rumah my neighbour agak tinggi dari tanah. rumah yang ada tiang tu. So kat bawah rumah ada buaian yang dibuat daripada guni. That was a favourite spot for bebudak lepaking night time. Especially kaki hisap rokok aka budak nakal. Mind you, I'm not a budak nakal. But sometime i like lingering around them. Dah la sikit kawan kan..

So it happened. Masa tu Duan tengah lepak-lepak kat buaian guni tu. Aku datang dan dia offer supaya aku baring sekali dengan. The buaian guni tu tak la besar mana.Cukup2 untuk memuatkan dua orang. Tu pun akan jadi sendat. MAsa tu dalam pukul 8 malam kot. And we were not alone. Ada lagi buaian lain, dgn bebudak lain kepak-lepak.

Bila dah naik berdua, tangan dia tersentuh la my dick. Memula dia tarik. Lepas tu aku sengaja menggerakkan badan aku supaya my dick tersentuh lagi tangan dia. And for the first time, without the need to pretend kena tangkap, or pretend tido, aku dilancapkan.

Dua tanya, “ko nak aku pegang ke?”

Aku hanya diam, tanpa mengalihkan badan aku. Dan Duan pun terus meramas dan melancapkan aku. Hmm…I don’t remember I cum that time. Yes, I didn’t. Masa tu tak pancut pun dah seronok gila bila kote dilancapkan. Budak-budak lain tak perasan as gelap. We hardly see each other’s faces kat bawah rumah tu. Anf it didn’t happen once. Banyak kali jugak la. Sampai la aku masuk boarding school, terus tak bertegur sapa with those bebudak nakal.

If you ever wonder, Duan is now married with children.

The same question haunted me. Those people who melancapkan aku dulu, Duan…do they remember what happened? If they do…how do they actually see me now?

As a gay?

Or they don’t even remember. As for them what happened is another naughty action they did zaman kanak-kanak. Without realizing the impact it had on me…

Sigh.


No comments:

Post a Comment