Wednesday, January 19, 2011

Bebayangku

Aku tidak asing dengan dunia blogging.
Tetapi aku tidak pernah secara langsung "membogelkan" kehidupanku di dunia blogging.

i am getting older.

human...we are dying the moment we born. Our tiny miny brain cells could'nt afford to keep all those precious memories (whether it good, or the other way around).

Sebelum ini, aku punya kemasyuranku tersendiri di dunia blogging. Tetapi, oleh kerna aku meletakan identiti sebenarku, aku tidak punya sepenuh ruang untuk melepaskan segala apa yang aku rasa....apa yang aku alamai. well....this is a fresh start.

The very reason i am writing this blog is for me to unleash my feeling, in total disclosure! dan...kerna otakku tidak mampu menyimpan segala kenangan silam...aku akan juga menulis segala kenanganku di sini...

ini adalah kisahku yang berdosa, yang mengarus ke hulu, yang menentang arah ketentuan fitrah manusia....Contradicting the norm........

Bermula saat ini, blog ini adalah bebayangku.....bebayang ku sebagai seorang melayu, seorang gay, dah seorang insan yang menjalankan kehidupanya berbeda dengan kebiasaan satu norma...

No comments:

Post a Comment