Wednesday, January 19, 2011

Agak kamu bagaimana ia bermula? Pertama....

aku adalah anak yang terakhir di dalam keluargaku.

Aku manja dengan ibuku.

Aku masih ingat bagaimana aku masih tidur memeluk ibuku walaupun ketika itu aku sudah di darjah 4 atau 5? Tidak dapat ku pastikan. yang pastinya...itu adalah permulaan kepada kehidupanku yang menongkah arus fitrah manusia.

Jika ditanya bagaimana aku begini, i can surely say it is because of the enviroment where i brought up.

Seingatku, di dalam umur 6 hingga 12 tahun berlaku tiga peristiwa (atau harus aku katakan perlakuanku?) yang aku tidak akan lupa.

Pertama.

Seawal umur itu, aku tidak begitu mengerti salah atau betul perbuatanku. Yang aku tahu, ianya merdatangkan satu perasaan nikmat. It was indeed a pleasure.

Ketika aku berumur di antara 6 - 12 tahun (i cant remember exactly when it all started) aku sering dikacau oleh remaja-remaja lelaki yang lebih berusia dariku. Dan ianya melibatkan fizikal. But, it didnt involved sucking or fucking. In at age, I dun think i know what sucking and fucking is!

Apa yang berlaku ialah aku akan ditangkap, dan akan dilancapkan. well, as i remember there were three of them. it happend separately. Bukan orgy ya...but one to one. and many times. Not only once. Diusia itu, aku berasa seronok apabila ada orang memainkan penisku. Of couse, i didnt cum. But it was a nice feeling when my penis erected, and ada orang yang memainkannya. At first, it was by force. Tetapi lama kelamaan, aku menjadi ketagih, and akan sengaja mencari peluang supaya mereka akan memainkan my penis.

Perkara itu berlaku di merata rata tempat. Waktu itu, kebiasaanya mereka akan menghisap rokok di kawasan gelap, dan lepak beramai-ramai. Dan aku akan lepak bersama mereka. Dan pasti akan ada yang akan datang dan memainkan penisku. As i said at first it was by force, but later on aku sendiri yang menyerahkan diriku. However, to be precise...it only involved main-main with my penis. No sucking and of couse no fucking. Dan yang peliknya i dont remember touching their penis!

hm....the worst part is, it also happend in the mosque! Aku masih ingat, di masjid itu terdapat satu corner yang gelap yang mana bebudak nakal ni akan lepak and smoking. Aku akan sengaja lalu di kawasan itu (hahaha..kecik2 dah pandai cruising ok), dan for sure akan ditangkap, dan akan dilancapkan oleh bebudak nakal tu. hm......it was wrong, but i didnt know it. All i know it was fun, it was such a nice feeling when your penis erected and ada orang yang main-main with your penis!

what happend to them? I am pretty sure they are straight people now ( i guess..all them are married). Why they like touching my penis? i dont know...i dont think i would ever know.......

No comments:

Post a Comment