Tuesday, October 2, 2012

The awkwardness of my relationship



Sigh.

Kalau tak mengeluh, ini memang hidup aku.

Sigh.

Lately my life getting better. Aku patut lebih bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang. Kerja stabil…I just got promoted. Although the increment not as much as I expected, but hey….still better than nothing. As a matter of fact, I got promoted earlier than some of the senior staff in here.

Anyway…
Let’s talk about my relationship. Keadaan memang dah berubah. Kalau dulu, I can say that he’s in control, but nowadays…I am in control. Aku yang lebih menentukan hala tuju relationship ini. Kalau dulu, kalau bergaduh, aku la yang akan terhegeh-hegeh memujuk.Walaupun bukan salah aku…aku la yang akan terpaksa memujuk…sampai satu tahap, aku dah tanamkan dalam diri, kalau bergaduh..tak perlu nak merajuk. Pujuk la diri sendiri sebab aku memang tak akan dipujuk.

Tapi…Sekarang, keadaan dah berubah. Mungkin sebab aku dah terlalu menanam sikap tak akan merajuk dan berhati batu…my bf pulak sekrang hatinya umpama kerak nasik. Bergaduh sikit, akan dapat la message “I sayang u…”

Things change kan. The older you get, the better person you will be. That’s what I’m aiming. At least, that’s how I feel now.

At my age, I am certainly doing better than my bf. I am currently financially independent and most important of all…I am emotionally independent. ..

I am glad J

No comments:

Post a Comment